Blogtour: Eindeloos haken + Give Away


Een aantal weken terug kwam er een prachtig haakboek uit van mijn CraftKitchen collega Marianne Dekkers-Roos ook wel bekend als Marrose. Marianne staat bekend om haar haaktalent, want ze maakt werkelijk de mooiste dingen. Wat vond ik het gaaf dat ze vorig jaar aan haar boek mocht beginnen. En wat voor een boek. Meer dan 20 inspirerende haakprojecten gemaakt in de mooiste kleuren. Voor elk wat wils, want de moeilijkheidsgraad varieert van eenvoudig tot het aangaan van een uitdaging,


Afgelopen zaterdag ging ik samen met Juul naar Marianne haar feest bij het Wolplein in Zaltbommel. Hier konden we alle prachtige ontwerpen uit haar boek in het echt te zien en ik kan je vertellen het was de moeite waard. Ter gelegenheid van het feest had Marianne een ontwerp gemaakt waar we bij het Wolplein mee aan de slag konden. Juul trok haar eigen plan.


Bij het doorlezen van het boek 'Eindeloos haken' viel mijn oog op de zonnige deken 'Quinn'. Een motief met de popcorn steek waarmee je een heerlijke deken kunt maken. Sinds een paar jaar neem ik iedere zomervakantie een haakproject mee en je snapt, ik zoek niet verder, want project Quinn gaat met me mee samen met de bollen DMC Natura. Ik heb gekozen voor de kleur 137 aqua.

Het boek is een echte aanrader, want er staan nog veel meer inspirerende projecten in waar je eindeloos mee aan de slag kunt. Van Marianne en haar uitgever Tuva Publishing mag ik een exemplaar 'Eindeloos haken' weggeven. Ben je nieuwsgierig geworden en zou je graag in het bezit komen van het boek... doe dan mee. Laat hieronder een reactie achter en ik laat jullie 28 juni weten wie de winnaar is.

Wil je meer weten over Marianne en de Eindeloos haken blogtour... klik dan hier en je leest er alles over.

Reacties

  1. Wat heb je een mooie kleur uitgekozen voor je deken! Dat wordt vast een fijne vakantie.
    Ik doe graag mee met deze leuke give-away, als ik win geef ik het boek aan mijn dochter cadeau, kan ze in haar welverdiende zomervakantie lekker aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne vakantie! waag graag een kansje voor t mooie boek!groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei de feestjes gemist, dus wie weet kan ik via jou het boek in handen krijgen. Fijne dag! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben inmiddels zo nieuwsgierig geworden naar het boek en zou het dolgraag toevoegen aan mijn fijne verzameling haakboeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne blogpost over mijn boek, Liza! Dankjewel! 'k Ben zo blij te lezen dat je happy bent met het boek, en wat een prachtig garen heb je uitgekozen voor jouw vakantieproject "Quinn" --> dat wordt heel mooi! Liefs, Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede keuze voor je vakantieproject. Ik kan ook nog wel een vakantieproject gebruiken en ding dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige projecten zie ik toch overal uit dit boek voorbij komen. Ik ben er enorm nieuwsgierig naar geworden!!! Lijkt me een tof boek. Mooie deken ga je haken en wat een prachtige kleur heb je hiervoor uitgekozen! Groetjes Janneke (jannus82)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Liza, wat ziet dat er allemaal leuk uit! Ik zou ook graag voor dat boek in aanmerking komen. Alvast een fijne vakantie en heel plezier met dit project. Grt Anja v Dr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je ook mee doet met deze eindeloos leuke blogtour! Op deze manier komen er zoveel mooie projecten voorbij. Daar word je toch helemaal happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zoveel mooie projecten al voorbij zien komen vanuit dit boek dat ik ook graag een kansje wil wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur heb je gekozen Liza...de blogtour maakt mij nieuwsgierig naar het boek...dus al het kan en mag, waag ik graag een gokje! Lieve groet, Linda - hipenhandgemaaktbylin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zoek ook altijd een leuk haakproject voor de vakantie. Begrijp dat jij het gevonden hebt!! Mooi begin heb je al gemaakt!
    Superleuk dat je ook iemand met het boek mag blij maken, ik doe graag mee met deze give-away.
    Fijne dag en groetjes,
    Beppie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke blog en een prachtige creatie! Ik doe graag mee met de give-away!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Liza, wat een goede keuze maakte je qua kleur en patroon, zo te zien! Ik ken het boek van overal te zien, en zou het heel graag willen winnen.
    Fijne zaterdag, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleur heb je gekozen voor de deken. Succes ermee!
    Ik ben erg benieuwd naar de rest van het boek, en doe graag mee!

    Groetjes,
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige deken en het idee van eindeloos zomerhaken is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The book looks fantastic! I'd love to win a copy!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het boek is echt super gaaf!! Staan echt zulke mooie projecten in! Waag graag een kansje om het boek te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kom het boek nu "eindeloos" tegen...waardoor ik "eindeloos" nieuwsgierig ben geworden!! Laat me "eindeloos" haken aan deze prachtige en kleurrijke projecten ;-) groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me super! Heb al zoveel gezien van dit mooie haakboek. Ik ga ervoor!
      groet,Marjan

      Verwijderen
  21. Dat gaat een mooie deken worden in een prachtige kleur.Ik doe graag mee om ook weer eindeloos te kunnen haken.
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om dit met je dochter te doen☺!

    Jaaa.....die deken is SUPER MOOI!!!
    Is ook een favoriet om mijn to-do-list......maar moet eerst van mezelf wat W.I.P's afmaken☺☺.
    Enne.....haakboeken heb je nooit genoeg toch☺☺?
    Erg leuk, dat Marianne uitleg erbij geeft en ik als beginneling een hele hoop leuke steken kan leren......hoop dat er ook een vervolg komt☺!

    Nog even en het is vakantie.....en jij bent er al klaar voor☺.
    (ik bijna☺.....)
    Haakwerk oppakken en laat de zon maar weer komen.....klaar om de zomer te vieren☺.

    Wens je een gezellige dag!

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten