Handig voor onderweg


Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit gebruikte, maar ooh wat vond ik het handig. Toen Juul 10 jaar geleden werd geboren maakte ik het voor het eerst. Een soort etui met een vak waar ik wat luiers e.d. in deed en een extra strook wat ik onderweg gebruikte als aankleedkussen. De etui is niet al te groot dus handig om mee te nemen.


Nu maakte ik hem voor Craftkitchen.nl met vrolijke stof van byClaire en een leuk (biais) randje van Restyle. Deze etui maak je in een handomdraai en is niet alleen handig voor als je een baby hebt.
Je kunt deze etui ook gebruiken voor een soort van picknick. Je stopt er een lunchpakket, pakje drinken, servet en bestek in het vak en de rest rol je uit wat je kunt gebruiken als placemat :-)

De volledige uitleg van deze etui vind je hier.

Reacties