Winter Wonderland DIY voor Moodkids: Hertenkopje


Dat ik iets met hertenkoppen heb liet ik hier al zien. En omdat ik er geen genoeg van kan krijgen, maakte ik ook een variant voor Moodkids.nl.
Deze versie is een stuk kleiner, maar dat mag de pret niet drukken. Hij is gemaakt van Fimo klei. Vorig jaar ontdekte ik bij Maakblog.be hoe eenvoudig je een afdruk van een laserprint op Fimoklei kan drukken. En weet je wat... het zo makkelijk dat hoe meer Fimo klei je gebruikt hoe groter je hem kan maken.

Ben je nieuwsgierig geworden... kijk dan hier voor de handleiding van deze DIY.

Fijn weekend!

P.S. aanstaande maandag verschijnt er hier weer een verse Winter Wonderland DIY voor #Happy Kidsmas DIY Countdown. Hopelijk tot dan!

Reacties

  1. Ik vind hem erg leuk. Zal eens bekijken hoe dat moet met die laserprint....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha hoe leuk ! Moet ik proberen, vermits ik toch in een "Fimo-prul-periode"-zit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, ben ook zo gek op hertjes. Fijn weekend alvast, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Liza, deze ga ik zeer zeker uitproberen! Hertjes... ik ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem al bij Moodkids en ik vind het echt prachtig! Dit past helemaal thuis in een dure woonwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg! Er gaat een nieuwe wereld voor mij open ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag ze gisteren op Instagram, ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi!! Ik plaatste laatst een foto afgedrukt met laserprinter met gel medium op blank hout, ook erg leuk. Maar dit is ook een super idee! Wat ben je lekker bezig Liza, leuk :-) xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten