Met Florence de herfst in


We hebben er een vriendin bij en ze heet Florence en met haar gaan we graag de herfst in. Florence is een gehaakte sjaal van het patroon van Roest haakt. Als zomer project had ik haar ingepakt in onze koffer naar Frankrijk, waar ik heerlijk aan de slag ging. Toen ik een stukje had gehaakt begon ook Juul enthousiast te worden en vroeg of zij ook een Florence mocht. Nadat mijn okergele Florence af was begon ik met die van Juul. Juul koos voor mintgroen en ik moet zeggen dat kan Florence goed hebben.


Het is nog heerlijk weer, maar vanmorgen toen de dag fris begon, maakten Juul en ik van de gelegenheid gebruik.

Wil je ook met Florence de herft in... het patroon is hier verkrijgbaar.

Fijn weekend!

Reacties

  1. Super gaaf geworden! Mooie kleuren ook, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sjaals. Lijkt me ook een fijn project om te haken. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze geworden, hetzelfde maar toch totaal verschillend door de mooie kleuren,
    Fijn weekend, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk geworden Liza, heerlijke sjaals voor de herfst. Ik zit al tijden in een haakdip, misschien moet ik ook eens aan deze sjaal beginnen.
    Nog een fijne weekend!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sjaal met een prachtige naam en een schattige dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat Juul prachtig! Echt een leuke sjaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten