Ik ga op reis en neem mee...


een nieuwe tas en wat haakprojecten.

Jaren geleden ontwikkelde zich een traditie: het maken van een nieuwe tas voor  de zomervakantie.
Allerlei modellen heb ik uitgeprobeerd en met plezier afgedragen. Vorig jaar veranderde ik mijn personal shopper naar een fijne vakantie tas die ik nog steeds met plezier gebruik. Maar ja, je wordt geinspireerd en de zomervakantie is in aantocht ...dan begint het weer te kriebelen. Een paar maanden geleden kwam ik dit patroon tegen en dacht dat gaat hem worden. Na een eindje op weg te zijn, ben ik mijn eigen gang gegaan en is dit het eindresultaat. Als vrolijk accent maakte ik nog een nieuwe strik.

3 Jaar geleden is er nog een andere vakantie traditie ontwikkeld. Sinds die tijd neem ik een haakproject mee. Heerlijk ontspannen haken daar word ik blij van. Vorig jaar was het haakproject ons confetti kleed en 2 jaar geleden maakte ik o.a. dit fluor tafelkleed. Dit jaar ga ik aan de slag met de granny square van Haakkamer 7 en de sjaal van Roest en Haakt.nl. Ik zal jullie op de hoogte houden wat betreft de resultaten.

Hebben jullie ook vakantieprojecten of tradities? Ik ben benieuwd.

Hele fijne week nog!

Groetjes,
Liza

Reacties

  1. Hier nog iemand die op vakantie altijd iets handwerk moet meenemen... Meestal is het haakwerk, want da's lekker compact in de bagage ! Bijkomend voordeel, indien je met het vliegtuig gaat, een haaknaald kan je nog in de handbagage meenemen, ik denk dat breinaalden niet door de controle geraken....
    Mooie tas-met-strikje heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat de tas die je in Amsterdam ook bij je had? Ik zag 'm staan en wilde je nog complimenteren :-) Maar ja, je weet het, het was zo druk....en leuk!!! Een hele fijne vakantie met je gezin, nieuwe aanwinst en projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!
    En goede traditie ook :).
    Fijne vakantie!! Geniet ervan :).
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n traditie. Het lijkt me ook leuk om alle resultaten op een rijtje te zien! Dan is het een soort overzicht van je (misschien wel) verandering in smaak, technieken etc. En wat is de tas van dit jaar tof geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas! Hier gaan ook haak projectjes mee op vakantie! Dit jaar hoop ik de omslagdoek te gaan maken met de Limited van het Wolcafé. Benieuwd of ik het project af krijg! Geniet van je vakantie! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liza
    Wat een inspirerend blogje! Zin om aan de slag te gaan. Leuke patronen heb je verzameld en je tas: superleuk. Fijne zomer toegewenst!
    Lieve groet, Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! ik ben benieuwd naar je vorderingen en wat is de tas leuk zeg!
    Echt heel tof.
    Ik nam dit jaar mijn grannydeken mee. Ik had gehoopt hem af te maken, maar ik kwam er bijna niet aan toe om te haken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die tas! Ik maakte ook een vakantietas, maar liet hem uiteindelijk thuis. Haha, maar die komt op een andere manier nog wel van pas hoor.
    En weet je, ik neem altijd haakspullen mee op vakantie en uiteindelijk haak ik meestal helemaal niet. Dat gaat al jaren achter elkaar zo. Maar toch moeten ze mee die haakspullen ;)
    Hoe ver ben je gekomen met je haakplannen in de vakantie? Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten