Het kan nog net D.I.Y,



Allereerst bedankt voor jullie reactie's op het nieuwe logo voor Confetti lab. Wat fijn dat jullie hebben meegedacht en Stijn was natuurlijk helemaal in z'n nopjes toen hij de reactie's las. Hoewel mijn voorkeur in eerste instantie uit ging naar het volledig vernieuwde logo, heb ik er voor gekozen om met de confetti letters te beginnen. Misschien dat ik over een tijdje dan overstap naar het andere. De tijd zal het leren. Uiteindelijk blijven de poppetjes op de achtergrond aanwezig.

Nog even op het laatste moment wil ik mijn Paas/lente D.I.Y. delen. Vorige week liet ik de D.I.Y. voor de slinger met de vlinders en bloemen zien. Nu ben ik nog even doorgegaan met mijn bloemen punches en ligt er overal door het huis bloemen confetti. Zeer eenvoudig en het resultaat is vrolijk. Ook strooide ik wat bloemen confetti in een vaas. Ik word er vrolijk van.


Hierboven draafde ik nog even door de punch en een servet.

Na al het leuks met lapjes maakte in nog even een paar kleine tasjes voor het paaseieren zoeken.

Voor iedereen een heel fijn paasweekend!

Groetjes,
Liza

Reacties

  1. Zo had ik als kind ook wel een tasje willen hebben om op de paasei-zoektocht mee te nemen ! (Enne, niet alleen als kind eigenlijk ;-) )
    Zalig pasen en nog een heel fijn weekend !
    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk: de confetti van bloemen, het tasje... Gaaf! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk tasje! Zo leuk. En wat leuk met al die confettie, feestelijk en leuk. Fijne Pasen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Heerlijke paasdingetjes!
    Superleuk gedaan :-)
    Fijne Paasdagen!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Liza, wat een lief schattig tasje! Hopelijk wordt die goed gevuld met de heerlijke chocolade eitjes (ik heb er inmiddels zoveel op dat ik er misselijk van ben, dom he).
    Stijn blij, maar jij ook? Had je zelf niet liever het andere logo gekozen? Ik herken het wel, altijd iets willen veranderen aan je blog, nooit helemaal tevreden zijn. Maar wel leuk om lekker mee te fröbelen, toch?!
    De slinger van vorige week had ik helemaal gemist en net het berichtje daarover gelezen. Leuk die slinger, maar die vlinders vouwen lijkt me nog knap lastig.
    Fijn paasweekende!
    Liefs, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Liza, wat een heerlijke blogberichten weer van jou! Erg leuk logo!! Stijn heeft een hele goede smaak en wat geweldig dat hij er ook zo'n duidelijke mening over heeft. Van wie zou hij dat nou hebben?? Wat een leuk boek he "Leuks met lapjes", ik was er ook al voor gevallen!! Ik heb er nog niks uit gemaakt maar ik werd helemaal aangestoken van al jullie positieve verhalen dat ik gauw er even lekker voor ga zitten. In het boekje lezen vond ik al een feestje op zich!! Hebben jullie een fijne Pasen gehad met elkaar? Wij hebben erg genoten van het mooie weer en elkaar en even helemaal niks. Het voelde aan als een minivakantie!! Tot gauw!! Dikke knuffel XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je tasjes, ik hoop dat ze goed van pas(en) gekomen zijn! En je neiuwe logo is helemaal top, lekker fris en eigentijds!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten