Confetti Lab bakt ze bruin... het vervolg


Vorig jaar liet ik hier vol trots mijn koekjesstempel zien die ik van L= had gekregen, maar het deeg waar ik het stempel op uitprobeerde was niet helemaal geschikt. Nu verkopen ze bij de bakwinkel een nieuw soort koekjesdeeg met de vermelding vormvast. Dat moest ik uitproberen. Het resultaat was duidelijk beter. Het stempel was na het bakken nog steeds goed te zien. Wauw! Mijn eigen Confetti Lab koekjes... en lekker dat ze waren. Thanks L= !

Ook op zoek naar dit deeg? Het is van het merk de Bakzolder. In Veenendaal is dit product te koop bij Bak en Geniet.

Reacties

  1. Yay! Wat leuk dat het nu gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat grappig, je eigen koekjes met logo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is echt tof. Je hebt gewoon je eigen stempel. Als je daar geen reclame mee kunt maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het probleem inderdaad van deeg en die stempels. Had er laatst ook een gekocht maar er was niets meer van te zien. Ik zal deze onthouden! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, echt n koekje van eigen deeg zo ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yah! Leuk! Eigen koekjes met je eigen beeld:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er erg leuk uit! Bij mij blijft er ook nooit iets over van de vormpjes die ik uit het deeg haal... Goeie tip dat vormvaste deeg ;-) Smakelijk!
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaa die zien er veel beter uit!!!! Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! En echt een super origineel cadeau zo'n stempel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten