I'm dreaming of a White Christmas #1


Sinterklaas is weer naar Spanje en ik droom van een witte kerst. Hoewel er altijd kleur in ons huis te vinden is, wil ik dit jaar met kerst wat meer witte accenten terug laten komen. De groene huisjes die ik een paar jaar terug kocht bij Dille & Kamille werden voorzien van een witte verflaag en een kop van een rendier/hert is in de maak en ook die wordt voorzien van diezelfde witte verflaag.
Het patroon van de kop van een rendier/hert vond ik bij Know and Tell crafts. Ik wil al een paar jaar zoiets voor op de schouw en deze is echt leuk en makkelijk te maken . Binnenkort zal ik jullie ons eindresultaat laten zien.

Van de week zal ik jullie ook laten zien wat ik verstuurde voor de Christmas D.I.Y. Ornaments Swap van Elke dag zaterdag.

Alvast een fijne week en tot gauw!

Reacties

  1. Heerlijk he die kersttijd?! Ik ben ook lekker bezig. Wat een leuk idee om te maken, ik ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vensterbank ziet er weer gezellig uit!

    Groet Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeete wat een supertof ding dat hert! Ben meteen even naar die site gegaan. Wat fantastisch beschreven DIY, dat iemand de moeite neemt om dat zo duidelijk uit te leggen. Laat je het resultaat nog aan ons zien?
    Ben erg benieuwd. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar je papieren rendier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, leuke blogje, ik heb u gevonden via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes ✄

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten