I wish you...





De afgelopen weken...




Kreeg ik mooie dingen binnen via de Christmas D.I.Y. Ornaments Swap van Janina (Elke dag Zaterdag). Wat een verrassing! Het was allemaal zo mooi ingepakt dat ik het zonde vond om het uit te pakken. Uiteindelijk heb ik dat toch gedaan en ik heb ze een speciaal plekje gegeven.
De grijze ster is van Curly Creative
Het geborduurde kunstwerkje is van Ards Catch 22
Driehoekige kerstboompje van De Punnikkamer
Het knopen kerstboompje is van Susan (haar heb ik helaas niet persoonlijk kunnen bedanken).

Redde ik, met behulp van collega's, uit een container deze houten kist die ik gebruikte voor onze etalage. Ik vergrootte als het ware de kaart die ik maakte voor de Christmas Swap. 


Overdag sneeuwvlokken en 's avonds een sterrenhemel.


We haalden onze kerstboom uit eigen tuin.


Voor het eerst sinds tijden een reuze boom in huis. Er zitten zelfs hier en daar dennenappeltjes in. 2 Vogels en heel veel lampjes werden in de boom gehangen en eronder rijdt Stijn zijn zelfgemaakte Lego Kersttrein vrolijk rondjes.


We voegde wat White toe aan onze Christmas en Juul en Stijn maakte ook nog wat versieringen.


Kortom we genoten van allerlei kleine dingen de afgelopen weken en zijn er nu klaar voor.

Nogmaals voor iedereen een hele fijne kerstdagen!


Reacties

  1. Je etalage ziet er weer super uit!!!! Een hele fijne kerst voor jullie, geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe gaaf is je etalage?! Wow, dat is echt tof! Zo zou elke etalage eruit moeten zien :) En fijne kerst voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat gaaf gemaakt zeg~!
    Wens je een knusse kerst en een creatief en sprankelend 2014 toe

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig en mooi allemaal! Jullie ook hele fijne dagen gewenst, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die grote kaart, het ziet er allemaal super gezellig uit bij je, fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien waar alle ornamenten terecht gekomen zijn! Fijn (restje) Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave dingen! De etalage super, de megaboom mét rondrijdend treintje bijna idyllisch en creatieve versieringen, goed recept voor een gezellige kerst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk kersthuis hebben jullie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten