De ballen van cousin Paul


Ongeveer 5 jaar geleden verkenden mijn moeder en ik Parijs. Tijdens 1 van onze tochtjes ontdekte we wel een heel leuk winkeltje onder aan de Sacre Coeur/Monmatre: Le Case de cousin Paul.

foto's via le Cade de cousin Paul
Wauw wat was dat een feest! Al die mooie kleuren gesorteerd in grote kokers wie wordt daar nu niet blij van. We voelde ons als een kind in een snoepwinkel. Ik verzamelde allerlei kleurtjes en ging blij de winkel uit. Sinds die tijd ben ik een trotse bezitter van een lichtgevende confetti slinger (en dan gebruik ik ook stiekem die van Juul).

Waarschijnlijk heb jij ze ook al ontdekt en ze gezien in verschillende tijdschriften en bij verschillende blogs. Ook in de nieuwe 101 woonideeën zag ik ze weer staan. Ze zijn ontzettend sfeervol en gezellig en vooral in deze tijd van het jaar erg leuk. In Nederland zijn ze hier te verkrijgen en ik zag van de week een Give Away van Vlakbij de Molen voorbij komen dus... er op af.

Op de eerste foto zie je als je heel goed kijkt ook ons confetti kleed over de bank gedrappeerd. Ons kleed is al een paar weken af en wat ben ik er blij mee. Het was een heerlijk project en ook al duurde het een tijdje voordat het kleed af was het viel me uiteindelijk mee.



Zoals je ziet is het kleed al goed in gebruik. Stijn was vorige week niet helemaal fit dus uit school heerlijk hangen op de bank.

Zo dit was weer een gezonde dosis kleur voor deze week.

Fijne week nog en tot gauw!

Reacties

  1. Heerlijk al die kleuren!!!! Zo'n slinger moet ik ook maar eens aanschaffen... En wat is je kleed mooi geworden zeg... heb je nog snel gedaan (^_~) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel kleur! Ik was vanmiddag in een heel fijn creatief winkeltje en zag ze daar ook. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kleuren zo, daar wordt iedereen hebberig van denk ik! De plaid is super gaaf geworden hopelijk maakt hij snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke winkel moet dat geweest zijn!!
    Je confetti kleed is prachtig geworden, echt super leuk al die kleuren in combinatie met grijs. Mijn complimenten voor het originele ontwerp!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid weer, behalve dat mannetje onder die deken dan!
    tot gauw, x L=

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een gave winkel. Die ga ik op mijn Parijs lijstje zetten :) En wat een ontzettend mooi kleed heb je gemaakt, daar zou ik wel onder willen liggen. Is Stijn weer beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HayHay!
    Die lichtjes-slinger staat ook op mijn verlanglijstje! Zo leuk!
    Wat toevallig, afgelopen zomer kwam ik deze winkel ook tegen in Parijs en het trok direct mijn aandacht.
    Nu heb ik spijt dat ik toen niet naar binnen ben gegaan.
    Je deken is prachtig geworden! Echt confetti!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst wat een geweldige deken is het geworden, echt machtig mooi!! :) En die winkel in Parijs..ik ken 'm: wij zijn daar ook geweest een paar jaar geleden en ik werd helemaal blij van al die kleurtjes. I.v.m. de reis hebben we de slinger online bij hun website besteld toen we weer thuis waren. En toen was het hier idd nog helemaal niet populair. Ik zou er eigenlijk graag wat andere kleur balletjes aan willen hebben ondertussen, wie weet bestel ik een keer een paar andere. Mooi weekend alvast! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O my, wat een superkleed! Echt een kunstwerkje! Ik zou zo je kleedje kopen in je webshop:-), dus snel een winkeltje beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Echt geweldig mooi dat kleed :-) Daar word je toch meteen vrolijk van?
    En die slinger vind ik ook super. Ik heb er eentje met alleen witte balletjes, misschien ook eens overstappen naar kleur binnenkort ;-) Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten