Christmas D.I.Y. Ornament Swap: mijn inzending



Een paar weken terug las ik op het blog van Janina van Elke dag Zaterdag over haar Christmas D.I.Y. Ornament Swap. Ik was gelijk enthousiast en gaf me op om mee te doen. Het idee moest in ieder geval met White Christmas te maken hebben, maar ook met het vrolijke van confetti.


Mijn uitdaging was om de ornamenten zo te maken dat ik ze in een kaart kon verwerken. Ik ontwierp een kaart met de silhouetten van huizen in een donkere nacht. Hier kon ik aan de ene kant sneeuw verwerken en aan de andere kant confetti. Het werd dus op die manier: I'm dreaming of a White Christmas and a Happy Newyear. In deze kaart verwerkte ik 3 witte sneeuw kerstballetjes die je alleen nog in model moet vouwen. Aan de Happy Newyear kant verwerkte ik op dezelfde manier 3 confetti balletjes.


Het lijkt eenvoudig, maar het was echt weer ontdekken hoe ik het allemaal het beste in elkaar kon laten passen, maar het is  gelukt.
Hieronder laat ik je zien hoe ik deze balletjes maakte.


Fijne dag nog en geniet van de mooie kleine dingen om je heen.

Groetjes,
Liza


Reacties

  1. Wauw! Wat een ontzettend leuk idee. Ze zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige DIY, het ziet er ontzettend mooi uit!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer Liza!!! Als ik tijd heb, ga ik het proberen.... Enne, bedankt voor je lieve berichtje! Dikke kus en spreek je snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk ontwerp, de combinatie van een witte kerst en happy new year met confetti!! Ik hoop stiekem dat deze in mijn envelop zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat onwijs leuk!!!!! Echt heel erg knap bedacht! Moet je volgend jaar als kerstkaart gaan uitgeven/verkopen. Wat zullen de ontvangers van de swap blij zijn met jouw inzending. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Liza, wat ontzettend leuk! Dat je ze in een kaart hebt verwerkt is echt prachtig. Daar is de ontvangster vast heel blij mee.
    Dankjewel voor je post, ik ben er heel blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super mooie kaarten, ik ben creatief, maar twee linkerhanden! Fijne feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Dat heb je super mooi en knap gedaan!
    Misschien ga ik er eentje in het echt zien :-)
    Zo leuk die Swap en prachtig om te zien wat iedereen met zoveel liefde maakt!
    Fijne avond!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap bedacht en uitgevoerd! Ik ben benieuwd wat er in mijn envelop zal zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo:) met de kaart erbij!
    Benieuwd wat er in mijn envelop zit straks:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk idee! Ennnuh... nog knappere uitvoering ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haa ik heb er 1 gekregen van je en ik vond hem nog wel zo leuk bedacht, dank je wel!!! (nu ga ik je blogs nog meer lezen maar was al volger hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joepie, ik heb hem ontvangen, dank je wel ben er echt heel blij mee. Voor jou ook hele fijne dagen! Groet Sandra/ Kleine Gelukjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch Liza, hoe bedenk je het!
    Ik ben ook een van de gelukkigen. Superleuk,dank je wel! Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Liza , en ik kreeg jouw prachtige kersthangers ook, zo mooi gemaakt !
    Ze krijgen zeker een plekje in mijn boompje.

    Fijne feestdagen
    en heel veel geluk, liefde en wijsheid voor het Nieuwe Jaar

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch! Laten drukken die hap, voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten