Alles is liefde



De rozen in onze rozenstruik zijn licht roze en zo nu en dan lijkt het alsof er uit deze stuik confetti waait. De blaadjes zwieren elegant naar beneden en zijn hartvormig. Zo mooi!


Juul maakte gelijk een muurtekening (met stoepkrijt) en ze noemde het hartjes confetti. Ik vind het effect leuk van het krijt op zo'n grauwe muur.


Nog meer liefde... Op het moment ben ik bezig met een confetti slinger vol hartjes voor een bruidspaar die zaterdag gaan trouwen.

Geniet van het mooie weer en van de liefde om je heen!

Reacties

  1. Wat leuk, die confettislinger! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonder liefde zou de wereld helemaal hard en grauw zijn dus zeker een dikke hoera voor hartjes en de liefde. Lief die hartjes op de muur en ik vind je slingers prachtig. Dank voor je berichtje op mijn blog, het is zeker spannend... Morgen precies 8 maanden zwanger. :D Mooie dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk inderdaad die vorm van die blaadjes! Het maakt het net allemaal wat leuker zo, ook die stoepkrijt op de grijze muur. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de stoepkrijt harten op de grijze muur! Grijs is een super basiskleur die het goed doet met elke andere kleur.
    Veel plezier op de bruiloft met de hartjesslinger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liefde is als confetti....het overvalt je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's!! Wat een prachtige rozenconfetti :-)
    Ik ben benieuwd naar je hartjes-slinger!
    Warme woensdag gewenst, haha!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne foto's! Dat krijt op de grijze muur is zeker leuk :) Ben ook wel benieuwd naar hoe de slinger er uiteindelijk uit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten