Voor de avondvierdaagse


Het gonst hier al een beetje, want volgende week begint bij ons de avondvierdaagse. Met dit thema in mijn hoofd maakte ik voor Moodkids een haakpatroon voor een heupflestasje. Geïnspireerd door een muts uit het boek Lov-ing Wool van Ing-things en wat restjes wol maakte ik een eenvoudig tasje wat je aan een riem kunt hangen.


Met dit eenvoudige patroon heb je voor je het weet een vrolijke of stoere heupflestas.

Het patroon en de volledige tutorial vind je hier bij Moodkids.


Reacties

  1. Wat leuk! Oh dat doe me terug denken aan al die avondvierdaagses waar ik aan heb meegedaan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Liza!!! Mmm, zou ik het nog redden voor maandag?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En leuk bedacht. (en dan gewoon water er in he?!)Wij hebben de vierdaagse net achter de rug. Ik maakte haverkoekjes voor de energie!
    http://estreachikitu.blogspot.nl/2016/05/voor-de-avondvierdaagse.html
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk idee. En alvast veel succes voor volgende week dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze kinderen vonden ze zo leuk, dus ik ben aan het haken gegaan en het was echt een succes! Ze hebben ze vanavond met plezier gebruikt (voor het eerst omdat het gisteravond niet doorging...;-(.
    Bedankt voor het leuke idee en de duidelijke beschrijving!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten