Engelpunt: een feestje op je/zijn kop


Als ik ergens blij van word dan zijn het wel de producten van Engelpunt. Al jaren hebben wij plezier van hun stoffen slingers zowel de meiden als de jongens versie en ze hebben nog meer fijne producten.

Onlangs maakte ik kennis met hun (grote) postkaart met feesthoedje. Engelpunt maakt ook op deze manier van echte post een feestje. Een feestje op je kop, maar ook een feestje op zijn kop. Als je het feesthoedje omdraait en er een klein glaasje/bekertje in doet met wat bloemen of een plantje heb je meteen een vrolijk interieur accessoire.


Klik hier om meer geweldige feesthoedjes en ander moois te ontdekken.

Fijn weekend allemaal!

Reacties

  1. Super idee! Ik ken de kaarten, maar vind ze wat prijzig. Wel een idee voor een DIY. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi en vrolijk uit.
    Leuk om er een bloemetje in te zetten.
    Jullie ook een fijn weekend daar.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn hun producten vrolijk he?! Tof idee ook met die tulpen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog niet eerder gezien, leuk deze kaart/hoed :)
    En ik ben nog steeds helemaal weg van jouw leuke fotolijstje, nieuw plaatje erin zie ik. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten