Ontdekken bij creatief atelier de HutSpot


Dat ik graag creatief bezig ben is geen geheim. Heerlijk vind ik het om steeds weer nieuwe dingen te ontdekken en uit te proberen. In Veenendaal kan dat tegenwoordig bij creatief atelier de HutSpot van Ellis. Bijvoorbeeld linosnedes en stempels maken, monoprint, schilderen, art journals maken en nog veel meer. In overleg met Ellis is er van ellis ik bedoel van alles mogelijk.


Samen hetzelfde uitproberen wat er uiteindelijk allemaal anders uitziet of gewoon je eigen gang gaan het is allemaal mogelijk. Elkaar inspireren is ook wat bij de HutSpot keer op keer gebeurd zodat het eindresultaat van jou bezigheid weer verrassend is.


Zo nam ik een keer een aantal duivenveren mee naar de Hutspot, maar ik had geen idee wat ik er precies mee zou doen. Uiteindelijk ging ik aan de slag met allerlei kleuren verf en startte mijn eigen experiment. Zo gaaf om ook hier van alles te ontdekken en vooral spelen met kleur en wat het effect is van sommige kleurcombinatie's of wat er gebeurt als je bepaalde kleuren met elkaar mengt.


Of je hebt een lap stof waar je een kussenhoes van wilt maken, maar er ontbreekt nog iets. Bij de Hutspot kon ik verf mengen met een textielmedium zodat ik de stof naar wens kon bestempelen.


Sindskort zijn er ook doe het zelf workshops. Bijvoorbeeld samen handlettering uitproberen. Ook hier ging ik weer verrast naar huis.

Wil je ook eens kennismaken met de Hutspot... kijk dan hier voor meer informatie.


Reacties

  1. Wat een super leuk initiatief zeg! Had ik maar zoiets in de buurt. En de veren zien er prachtig uit maar dat kussentje is toch wel echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die handlettering lijkt me supergaaf om te leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben jaloers! Wat een fijne plek met allerlei spullen voorhanden <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten