Landjepiknick


Afgelopen zaterdagavond was het weer tijd om te gaan Landjepikken. Koert en Stijn hadden andere plannen voor het avondeten dus moesten wij voor ons een alternatief bedenken. Toen ik Juul 's morgens vertelde over het idee om te gaan Landjepiknicken, kreeg ik een grote glimlach. Ze ging gelijk haar tas inpakken met de nodige spullen en ook haar nieuwe strandbal moest mee.
's Middags ging ik aan de slag en maakte wat lekkere hapjes klaar die makkelijk mee te nemen zijn. Het kon Juul niet snel genoeg avond zijn.


We vertrokken rond 18.15 uur van huis. De temperatuur was nog steeds heerlijk. Toen we bij Landjepik aankwamen waren er al wat mensen ons voor en dat zorgde voor een gezellige sfeer. DJ Kapstok zorgde voor zonnige muziek dus het genieten kon beginnen.


Na het smullen, strandballen, tijdschift lezen en wat klimmen en klauteren (ook dat kan op ons stadsstrand) was het weer tijd om naar huis te gaan, want het gezegde zegt het al: time flies when you're having fun. Kortom we hebben weer genoten. Hier vertelde ik al hoe grappig het is dat zodra ik met mijn blote voeten het zand sta en zicht heb op de palmbomen ik vergeet dat ik in het Veen ben.

Fijne week allemaal!

P.S. Nog bedankt voor jullie reactie's en tips om mijn post 'Werk aan de winkel'. Ik hou jullie op de hoogte van het reilen en zeilen van dit avontuur en ik zal van de week hierover weer wat posten.

Reacties

  1. Die stadstranden zie je tegenwoordig meer en meer - leuk hé !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het helemaal voor me, geweldig! Je dochter zal zich het altijd herinneren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten