Blij gemaakt


Van de week viel er een verrassing op de mat. Van Arike van Blijgemaakt kreeg ik een leuk pakket. Een mooie ring en oorbellen en een hanger met mijn poppetjes erin verwerkt. Supergaaf! Ze doet haar naam eer aan, want ze heeft me echt blij gemaakt.

Ook Stijn, Juul en Koert maakte me blij. Op moederdag werd ik door Stijn verrast met een heuse pop-up kaart met bloemen en vlinders. Deze had hij gemaakt op school. Ook Juul had haar best gedaan. Ze maakte op school een papieren theepot met lekkere zakjes thee. En ze maakte ook een kaart met lieve tekst. Samen verwende ze me met het fijne 'Do it yourself' boek van Flow en als klap op de vuurpijl mag ik de online workshop Flower Power van Alisa Burke volgen.

Een aantal weken geleden ontdekte ik via Daniëlle het blog van Alisa Burke. Wat een inspiratie! Een super mooi blog van een kunstenaar die haar kennis graag deelt. Ze laat veel van haar werk zien en geeft regelmatig tips en trics waar je echt blij van wordt. Zo liet ze een filmje zien hoe je eenvoudig met waterverf de mooiste bloemen maakt. Stijn, Juul en ik werden helemaal enthousiast en zijn begonnen met ons experiment. Bekijk hier het filmpje.
Op haar blog laat ze nog meer nonchalante technieken zien en deze inspireerde Stijn en mij zo, dat we gelijk een idee hebben voor Stijn zijn verjaardagsfeest. We zijn niet te stoppen... wordt vervolgd.

Fijne dag!

Reacties

  1. Hoi Liza ! Wat tof, dat je Alisa Burke's workshop gaat volgen !! Ik volg haar blog al een hele tijd, straffe madam is dat ! Buiten haar super mooie bloemen, heeft ze ook altijd geweldige ideeën !
    Dat moet een mooie moederdag geweest zijn, lief hoe je kinderen je zo verwend hebben...
    xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pop up kaart! Doet me denken aan wat we vroeger op school maakten. En wat gaaf, een hanger met je eigen logo. Die kun je met trots ergens aan hangen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is een gave workshop! Heb even naar het filmpje zitten kijken.....in het begin denk je 'dat wordt niks al dat geklieder' maar dan weet ze er structuur in te brengen en prachtige bloemen te maken! Ben heel benieuwd naar je resultaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hè, om die cadeautjes te krijgen met moederdag. Gewoon genieten. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely post, i forgotten all the dutch i know, i shall visit your regularly to brush up on my dutch. have a nice weekend.
    http://www.noveltyeye.co.uk
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kreeg even weer visioenen van het Vrije School schilderen, met nat in nat technieken.... Altijd die doorlopende kleuren en geklieder. En dan draait het filmpje de hele andere kant op, met de lijnen en het invullen. Zo kan het dus ook! Zou er bijna zin in krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten