Leuks met lapjes: WAT EEN FEEST!


Een paar weken terug werd ik uitgenodigd door Arda van Ard's Catch 22 voor haar boekfeest. Wat vond ik dat leuk. Ik had het boek bij haar besteld en het is echt de moeite waard. Iedereen heeft toch wel lapjes in huis waar ze niets mee doen of reststukjes waarvan je denkt dat je er niets mee te kan. In Arda's boekje staan leuke projecten waar je juist je reststukjes voor kan gebruiken. Hier kun je een indruk krijgen van Leuks met lapjes.


En wat was het gezellig! Op een toplocatie, de showroom van Rice, werden we door Arda, haar zus Emilie en Isabel van Rice in de watten gelegd. Onder het genot van allerlei lekkers gingen we met z'n allen aan slag, want zoals Arda zei je bent niet voor niets op het feest van Leuks met lapjes.
Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel. Wat ook erg leuk was, dat ik een aantal van mijn bloghelden in het echt heb ontmoet. Naast Arda waren ook Janina van Elke dag zaterdag, Marieke van Een dotje wat en Denise van Becolorand aanwezig.

Ook heb ik nog andere bloggers ontmoet waarvan ik het de moeite waard vind om ook even langs te gaan:
Susanne - http://suusloves.blogspot.nl/


Het was een geslaagde middag! Lekker bezig zijn met je hobby samen met leuke mensen... wat wil je nog meer. Arda nogmaals bedankt!

Groetjes,
Liza

Reacties

  1. Ik vond het ook heel erg gezellig! Voor herhaling vatbaar :)
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was super! Hopelijk zien we elkaar snel weer eens :-)
    'blogheld'... Haha... Bloos...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben we het toch leuk gehad...;-) Een heerlijke creatieve middag vol inspirerende mensen!
    Dat gevoel van 'bloghelden' is wederzijds hoor, zo gezellig om je te ontmoeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verslag Liza! Fijn dat we er zo nog even op kunnen 'teren' met ieders verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat boek moet ik me ook aanschaffen ! Dozen met lapjes hier, maar nooit een echt goed idee wat er mee te doen... Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit Liza! En dat boek ga ik ook aanschaffen, ik heb nog zoveel lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk dat je daar bij mocht zijn!
    En om andere bloggers in deze setting te ontmoeten!
    Lucky you :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten