Made with love


Druk, druk, druk, want er moesten cadeau's gemaakt worden. Iets voor een collega die helaas afscheid nam en een collega die met zwangerschapsverlof ging en omdat het ineens allemaal heel dichtbij kwam, moest ik even gas bijgeven. Ik wilde graag iets geven wat ik voor hun met liefde maakte.


Ik was in januari gelijk begonnen met het haken van een babydeken. Ik had een beetje uitgehoord van wat voor een kleuren ze hield en koos uiteindelijk voor de kleur paars (wat het licht niet doet met dezelfde kleur paars). Uiteindelijk gebruikte ik steekindeling wat Ingthings gebruikte voor de handwarmers. Ik had een paar van deze handwarmers van Rebecca gekregen dus ik wist dat het een mooie stoere structuur zou geven aan een babydeken. Ik was al een eind op weg toen ik hoorde dat het verlof van de collega er aan zat te komen dus zat ik als een gek het af te m(h)aken.

De kussens voor het afscheid had ik gelukkig ook op tijd af. Deze maakte ik van meubelstalen die ik had gekregen met het verhuizen van het werk. Ik had een tijdje terug al 2 kussens gemaakt voor een andere collega waar de collega van het afscheid helemaal enthousiast over was.


Dus toen ze vertelde dat ze een andere baan had, wist ik wat ik ging maken als afscheidscadeau.



De collega's blij... ik niet blij, want het afscheid deed pijn.

Alvast een fijne week!


Reacties

  1. Mooi gemaakt hoor! Prachtig om zelfgemaakte kado's te geven. Altijd met een stukje liefde erbij. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat met zorg en aandacht gemaakt, heel mooi geworden! De zelfgemaakte kadoos zijn toch altijd de beste. Afscheid nemen van collega's is nooit leuk als je er fijn mee hebt gewerkt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige cadeau's! Ik vind net zoals Pascale dat er geen mooier cadeau is, dan iets zelfgemaakts. En dat het afscheid pijn deed wil wel zeggen dat er vriendschap is ontstaan, dat is ook veel waard.
    Bedankt voor je mailtje, deze week een verrassing in de bus... Leuk!
    Fijne nieuwe week Liza! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Afscheid moeten nemen van lieve ccollega's is nooit leuk, maar je hebt ze wel een mooi aandenken gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk iedere week weer uit naar je blogbericht!! Ik geniet er echt van!! Wat een lief en leuk bericht laat je deze week weer lezen. Jammer dat je afscheid moest nemen van je collega's. Wat een mooie afscheidscadeau's heb je voor hun gemaakt. Liefdevol en uniek! Ik kijk al weer uit naar je volgende bericht! Dikke kus van mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo lief dat jij zulke prachtige cadeaus maakt voor collega's! Mooi, alle twee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg! Er gebeurt zoveel...we moeten echt bijpraten geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Wat een prachtige persoonlijke cadeaus heb je gemaakt!
    Heel mooi en heel lief!
    Handgemaakte creaties zijn altijd leuk maar deze zijn suuuuuuper leuk :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten