In de ban van...


De cirkels van Jurianne Matter...

kreeg ik een tijdje geleden cadeau van Bibi en Esther. Ik was al in het bezit van Jurianne's  Blommen en lantaarns en dacht dat de cirkels hier niet tegenop zouden kunnen... dus wel! Ze zijn in het echt nog mooier dan ik had verwacht. De kleurcombinatie's zijn erg mooi en je kan ze eenvoudig uitvouwen waardoor er een 3d effect ontstaat. Waar ik ze heb opgehangen, blijven ze rustig ronddraaien, bijna magisch. Kortom ze zijn de moeite waard.

Het idee van het vloerkleed...

kwam doordat Stijn en Juul aan het begin van de herfst bedachten dat je op de vloer ook prima kan zitten. Nou wist ik dat ook wel, maar ze bedachten het op een moment dat onze vloer door het seizoen kouder en kouder werd. Na het nog even aangekeken te hebben, wist ik ineens wat ik met de klossen Zpaghetti in de kast ging doen. Ik zocht op internet hoe je moet rondhaken en ging aan de slag. Na een aantal toeren begon het haakwerk te "golven" en moest ik het een stuk uithalen. Ik probeerde op gevoel het een en ander uit en dit is het resultaat. Stijn en Juul blij, want ze zitten nu nog lekkerder op de vloer.
De cirkels van Jurianne en het vloerkleed versterken elkaar op een positvieve manier, zodat het lijkt alsof ze bij elkaar horen :)

Reacties

  1. Wauw....die combinatie staat echt heel leuk.
    En op gevoel haken doe ik ook altijd.
    Kom binnenkort wel een keertje bij je kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent lekker op gang met je Blog, blijf je op de voet volgen!
    x L=

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit Liza... het is inderdaad net alsof het bij elkaar hoort. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ook nog wat liggen, ga voor am maar eens wat prutsen. ps de action heeft tegen woordig ook al dat garen, wist je dat?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten